• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu

Valilikler

T.C Pınarbaşı Kaymakamlığı
T.C Pınarbaşı Kaymakamlığı
T.C Pınarbaşı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Görev Yapmış Kaymakamlar Tarihçe
  • PINARBAŞI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
12
Nisan2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Tarihçe
  • PINARBAŞI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Kurumlar İletişim
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

Yazı İşleri Müdürlüğü

                
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

 

Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Önlenmesi

1- Dilekçe,

2- Varsa Tapu

3- Kira kontratı

15  Gün

2

Sabıka Kaydı Talebi

1- Matbu Başvuru Formu

2- Şahsın kimlik belgesi ile şahsen müracaatı

5 Dakika

3

Tüketici Sorunları Başvurusu

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.

1- Fatura,

2- Satış Fişi

3- Garanti Belgesi,

4- Sözleşme vb.

En geç 6 Ay

4

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:

1- Dilekçe

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi Levhası

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

6- TİB onaylı filtre programı.

7 Gün

5

Apostille” tasdik şerhi

- İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçe sınırları içerisinde bulunan resmi kurumlar tarafından düzenlenen belgelerin imza tasdiki işlemi.

 

1 Saat

6

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu

-  Dilekçe

15 Gün

7

5434 sayılı Kanunun 108. maddesine göre muhtaçlık belgesi

1- Başvuru dilekçesi

2- Mal bildirim formu

3- Nüfus cüzdan fotokopisi

4- Öğrenci ise öğrenci belgesi, çalışıyor ise maaş bordrosu fotokopisi

7 Gün

8

Yurt dışı bakım belgesi onayı

- Yurt dışı bakım belgesi formu

1 Saat

9

4483 sayılı memurlar ve diğer kamu görevlilerinin yargılanması hakkında karar

- Şikayet dilekçesi

30  Gün

10

4982 sayılı Kanun gereğince Bilgi Edinme

 

- Başvuru formu – dilekçesi

 

 

15 Gün

11

Görev Belgesi Müracaatları

1- Görev Belgesi Talep dilekçesi

10 Dakika

12

Muhtar izin Müracaatları

1- İzin dilekçesi

10 Dakika

13

Yıpranmış, Kaybolmuş veya çalınmış Mühür Müracaatı

1- Muhtarlık Mührünün yıprandığının kaybolduğunun ve çalındığının bildirir dilekçe

2- Çalındı ise kolluk Kuvvetlerince Hazırlanmış Tutanak

3- Mühür Beratı

4- Mühür Bedeli Dekontu

1 Ay

14

Dernek Kuruluşu ve Tüzük incelemesi

1- Kurucuların kimlik fotokopileri

2- Kuruluş bildirimi,

3- Tüzük,

4- Tebligat almaya yetkili kişilere ait bilgiler

7 Gün

15

2860 sayılı Kanun gereği yardım toplama izin belgesi

1- Başvuru dilekçesi

2- Yönetim Kurulu Kararı

3- Yardım toplayacak kişilere ait resim, nüfus cüzdan sureti,

3 Gün

16

Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkelerine yapılan başvurulara cevap

1- Dilekçe

 

En geç 30 Gün

17

Disiplin cezasına itiraz işlemleri

1- İtiraz Dilekçesi,

2- Disiplin Cezası yazısı,

3- Disiplin Cezası Tebellüğ Belgesi,

15 Gün

18

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

 

1- Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,

2- Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,

4- Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge.

30 Gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri     : İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü                                                 İkinci Müracaat Yeri         : Kaymakam

İsim                          : Mehmet TUTAR                                                                  İsim                                   : Ahmet GÖKCECİK

Unvan                      : Yazı İşleri Müdürü                                                               Unvan                               : Kaymakam

Adres                      : Hükümet Konağı 3. Kat                                                       Adres                                : Hükümet Konağı 3. Kat 

  Tel                            : 0366- 771 21 41                                                                  Tel                                      : 0366- 771 21 41

Faks                        : 0366- 771 21 41                                                                    Faks                                  : 0366- 771 21 41

E-Posta                   : mehmet.tutar@icisleri.gov.tr                                              E-Posta                             : kaymakamlik@pinarbasi.gov.tr

 

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Muhtarlar Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
Cumhuriyet Mahallesi Kurtuluş Caddesi No:3 Pınarbaşı/KASTAMONU
Telefon : 0366 771 21 41 Fax: 0366 771 2141 kaymakamlik@pinarbasi.gov.tr